Werken bij Bart's Bottles

Bart's Bottles. For the best bottles!

En dat zeggen wij niet zomaar. Elke dag werken wij hard om de verhalen achter onze merken over te brengen aan een ieder die daar oren naar heeft. 

Van acquisitie, accountmanagement, tot evenementen en in-store promoties, wij zijn trots op onze merken en onze manier van werken. 
Vertrouwen en samenwerking zijn de bouwstenen van ons bedrijf en dat begint bij het team.

A different bottle, a different story...

Zoals elke fles een ander verhaal heeft, is dat bij ons team niet anders. 
Wij werken allemaal samen met hetzelfde doel voor ogen en dragen elk iets unieks bij aan ons team. 

Verschillende karakters en eigenschappen maken het geheel tot een compleet team dat dag in, dag uit voor elkaar en onze klanten klaar staat. En dat is niet alleen goed voor de zaken, maar ook goed voor de geest!

Vacatures

Accountmanager M/V/O
Van acquisitie, accountmanagement, tot evenementen en in-store promoties, wij zijn trots op onze merken en onze manier van werken.
Vertrouwen en samenwerking zijn de bouwstenen van ons bedrijf en dat begint bij het team.

Waarom zijn wij op zoek naar een accountmanager?
Ons bedrijf draait momenteel op volle toeren. Na lange afwezigheid van de horeca en evenementen draaien deze nu als nooit tevoren en dat betekent dat wij ook vol gas moeten geven. In het gebied Den Haag/Rotterdam/Leiden zitten nog veel horecazaken waar onze huidige accountmanagers niet aan toekomen. Samen met jou kunnen wij ons bedrijf laten groeien.

Locatie
Wij werken vrijwel allemaal hybride. In het geval van een accountmanager betekent dit dat je voornamelijk op pad zal zijn in jouw gebied. De administratieve taken die bij jouw functie komen kijken (zoals CRM) kun je naar believen thuis of bij ons op kantoor uitvoeren.

Startdatum
Per direct mogelijk.

Functie en profielomschrijving
Als Account Manager ben je verantwoordelijk voor het actief beheren en bewerken van bestaande en nieuwe horecaklanten. We hebben een zeer divers portfolio met bijzondere dranken. Hiermee verras je de ondernemers met je energie en enthousiasme. Je laat zien dat je je werk serieus neemt en komt alle afspraken met je klanten na. Jouw relatie met de klanten en prospects in jouw regio is gebaseerd op kennis, vertrouwen en onderscheidend vermogen.

Taken en verantwoordelijkheden
  • Je bent hét aanspreekpunt voor jouw account
  • Je beheert je bestaande klanten en bent niet bang om nieuwe klanten te maken
  • Je bent altijd bereikbaar voor je klanten en voor je collega’s
  • Je zorgt voor een optimale verkrijgbaarheid van onze producten bij jouw klanten
  • Je houdt je afspraken bij en verwerkt deze, samen met je uitgevoerde taken, administratief in het CRM systeem
  • Je hebt geen 9 tot 5 mentaliteit
  • Je rapporteert aan de senior Account Manager in jouw regio

Functie-eisen
  • Je bent fit en vol energie!
  • HBO werk- en denkniveau
  • Je bent bekend met en in de hospitality industrie Den Haag, Rotterdam en Leiden
  • Commerciële werkervaring in een vergelijkbare functie
  • Onderhandelingsvaardig met uitstekende overtuigingskracht
  • Goede communicatieve en taalkundige vaardigheden
  • In het bezit van een rijbewijs B
  • Bij voorkeur woonachtig in de regio Den Haag of Rotterdam
  • Je hebt interesse in gedestilleerde dranken
  • Een bestaand netwerk in de hospitality is een plus

Wat verwachten we van je?
  • Je hebt discipline en bent georganiseerd
  • Je bent een doorzetter en houdt van uitdagingen
  • Je neemt initiatief en bent commercieel ingesteld
  • Je kent de horecamarkt en maakt gebruik van je netwerk

Wat bieden wij?
  • Een goed marktconform salaris
  • Premievrij pensioen
  • Eindejaar bonus op basis van de winst
  • Extra onkostenvergoeding
  • Opleidingsbudget
  • Trainingen
  • Gebruik van auto's van de zaak
  • Telefoon(vergoeding)
  • iPad van de zaak
  • Doorgroeimogelijkheden binnen het bedrijf
  • Open werkcultuur waar ideeën voor verbetering altijd welkom zijn.

Wat bieden wij nog meer?
  • Een klein team met leuke collega’s die je allemaal persoonlijk leert kennen
  • Mogelijkheid tot thuiswerken
  • Een aantrekkelijke en veilige werkomgeving op kantoor inclusief lunch
  • Persoonlijke begeleiding
  • Deelname aan door ons georganiseerde activaties/evenementen
  • Trainingen op het gebied van gedestilleerde dranken
  • Met enige regelmaat een leuke kantoorborrel en andere activiteiten!

Kan jij je vinden in bovenstaande tekst? Neem dan contact op met [email protected] om kennis te maken en wellicht ben jij binnenkort onderdeel van ons team!

Stagiar Marketing & Communicatie M/V/O
Van acquisitie, accountmanagement, tot evenementen en in-store promoties, wij zijn trots op onze merken en onze manier van werken.
Vertrouwen en samenwerking zijn de bouwstenen van ons bedrijf en dat begint bij het team.

Waarom zijn wij op zoek naar stagiair?
Ons bedrijf draait momenteel op volle toeren. Na lange afwezigheid van de horeca en evenementen draaien deze nu als nooit tevoren en dat betekent dat wij ook vol gas moeten geven. Door het opvangen van bepaalde taken en het optimaliseren van processen binnen de Marketing en Communicatie afdeling zou een stagiair faciliteren dat overige teamleden zich nog beter kunnen focussen op hun kerntaken. Dit biedt de stagiair gelegenheid in korte tijd veel te leren en eigen input te geven aan zijn of haar rol binnen het bedrijf.

Locatie:
Wij werken vrijwel allemaal hybride. Dit betekent gedeeltelijk vanuit ons kantoor in Amsterdam en gedeeltelijk vanuit huis, in overleg kunnen we ook voor deze functie hier een geschikte werkvorm in vinden.

Soort stage
Het betreft een meewerkstageplek voor een student tijdens het 2e of 3e studiejaar waarmee je de mogelijkheid hebt om inzicht te krijgen in alle facetten van de marketing en communicatie werkzaamheden van een MKB bedrijf. Werken aan een stageopdracht is tevens mogelijk in overleg.

Startdatum
Per direct mogelijk.

Waar werk jij onder begeleiding als stagiair aan mee?
 Algehele ondersteuning van de Marketing & Communicatie Manager
 Ondersteuning bij e-mailmarketing zoals het maken van nieuwsbrieven
 Ontwikkelen concepten voor merkactivaties
 (Productionele) ondersteuning tijdens evenementen
 Creëren van content en visuals voor verschillende activiteiten
 Beheren en bijhouden van social media kanalen
 Optimaliseren van de M&C resources en processen
 Contentmarketing

Gewenst profiel
Voor deze meeloopstage zoeken wij een creatieve- en proactieve student, die communicatief sterk is en goed kan samenwerken maar ook zelfstandig aan de slag durft te gaan.
Naast de standaard ‘Word, Excel en PowerPoint’ vaardigheden die we verwachten gaat de voorkeur uit naar iemand die handig is met simpele online programma’s zoals Canva, Hootsuite en Mailchimp, of dit snel op kan pakken. Ervaring met programma's als InDesign, Illustrator, Photoshop en vide editing programma's is geen vereiste maar wel een pluspunt.
Nog belangrijker is de leergierige opstelling van de stagiair en de bereidheid tot
‘aanpakken’ van allerlei voorkomende werkzaamheden. Je bent enthousiast, creatief, initiatiefrijk en hebt affiniteit met horeca en gedestilleerde dranken.

Werkdagen
Je bent minimaal 3 tot maximaal 5 dagen beschikbaar/inzetbaar. Dit kan uiteraard doordeweeks, maar mag ook in het weekend.
Ons aanbod
Een stageplek voor minimaal 4 maanden, een bruto stagevergoeding van €350,= per maand (o.b.v. 5 dagen per week) en 2 vrije dagen per volledig gewerkte kalendermaand.
Wat bieden wij nog meer?
 Een klein team met leuke collega’s die je allemaal persoonlijk leert kennen
 Mogelijkheid tot thuiswerken
 Een aantrekkelijke en veilige werkomgeving op kantoor inclusief lunch
 Persoonlijke begeleiding
 Deelname aan door ons georganiseerde activaties/evenementen
 Trainingen op het gebied van gedestilleerde dranken
 Met enige regelmaat een leuke kantoorborrel


Kan jij je vinden in bovenstaande tekst? Neem dan contact op met [email protected] om kennis te maken en wellicht ben jij binnenkort onderdeel van ons team!
Chauffeur M/V/O
Wie zijn wij?

Wij zijn Bart’s Bottles.
Jong, dynamisch, kennis van zaken en een grote dosis humor.

Met een team van (nu) 12 leuke mensen runnen wij een drankengroothandel en
importeur in Amsterdam. We importeren een breed scala aan bijzondere spirits
van over heel de wereld. Van Japanse rum tot Mexicaanse maislikeur en van
Italiaanse vermouth tot Letlandse vodka. Met ons team zorgen wij ervoor dat al
deze producten bij de horeca en slijters terechtkomen, zodat je ze uiteindelijk kan
bestellen in de vorm van een lekkere cocktail in je favoriete bar of een flesje kan
kopen in een dranken speciaalzaak.

We zijn verantwoordelijk voor de sales, promotie, marketing, distributie en
activatie van al deze merken, en daarna leveren wij ook nog als een groothandel
alle overige spirits uit waar onze klanten behoefte aan hebben.
Onze klanten bevinden zich in het midden tot hoge horeca segment. Denk hierbij
aan restaurants, (cocktail)bars en premium drankenhandels.

Wie zoeken wij
Wij zijn op zoek naar een chauffeur om ons logistieke team te komen versterken.
Als chauffeur vervul je een cruciale rol in het bedrijf. Jij zorgt ervoor dat onze
klanten hun bestellingen iedere dag weer vlot en adequaat ontvangen. Zonder
jou geen tevreden gezichten!

Wie ben jij?
  • Je hebt een rijbewijs, en idealiter ook ervaring met rijden in Amsterdam en omgeving.
  • Je bent (bij voorkeur) geïnteresseerd in de horeca sector, maar ook in een logistieke uitdaging.
  •  Je werkt nauwkeurig en klantgericht .
  • Je bent energiek, denkt in oplossingen en je werkt graag in een dynamische omgeving.
  • Je bent direct of op korte termijn beschikbaar om voor een langere periode aan de slag te gaan.
  • Je bent parttime of fulltime beschikbaar
  • Je spreekt vloeiend Nederlands en/of Engels

Wat bieden wij
  •  Salaris van -/+ €14,00 per uur
  •  25 vakantiedagen per jaar op basis van een 40-urige werkweek
  • Vakantietoeslag op basis van 8% van het brutoloon
  • Comfortabele werkkleding geschikt voor het seizoen
  • Dagelijkse lunch
  • Eindejaar bonus op basis van de winst
  • Beschikking tot werkvoertuigen
  • Persoonlijk ontwikkelingsbudget
  • Mogelijkheid tot betaalde heftruckcursus
  • Mogelijkheid tot betaalde BHV cursus
  • Mogelijkheid tot betaalde VCA cursus
  • Mogelijkheid tot gratis WSET cursus als je je meer wilt verdiepen in spirits
  • Doorgroeimogelijkheden
  • Pensioenregeling (detailhandel)
  • Borrels en uitjes
  • Betaald ouderschapsverlof

Hoe ziet een typische dag eruit?

09:00 – 09:30 Je komt binnen, drinkt een bakje koffie en bespreekt met het
logistieke team het plan voor de dag. Zijn er uitdagingen, last-minute
bestellingen of zaken die extra aandacht nodig hebben?
09:30 -10:00 Je controleert de orders die dag van te voren al zijn klaargezet zodat
je zeker weet dat iedereen de correcte bestelling krijgt.
10:00 -10:30 De orders die er nog bij moeten worden ingepakt en jij checkt de route die je
vandaag zal gaan rijden.

Nadat het voertuig zo is ingepakt dat je goed voorbereid de weg op kan, is het
tijd om te gaan!

10:30 – 12:30 Je rijdt je route en brengt alle cocktailbars, pubs en speciaal slijters
hun bestellingen. Je ziet dezelfde gezichten vaak terug dus je maakt tussendoor
gezellig een praatje.
12:30 – 13:00 Van al dat rijden krijg je trek, dus je bent ondertussen terug gereden
naar kantoor om samen met je collega’s gezellig gezamenlijk te lunchen.
13:30 – 17:00 Tijd om de weg weer op te gaan! Nog 10 bars te gaan en je bus begint
al aardig leeg te raken.
16:00 – 17:00 In overleg met de logistiek manager maak je je route voor morgen
en zorg je dat het magazijn er weer strak bijstaat.
17:00 Lekker naar huis of gezellig een drankje doen met je collega’s

Spreekt dit jou aan? Stuur ons een berichtje en wie weet word jij dan onze nieuwe collega!