Free delivery and no minimum order quantity for the hospitality branche until the new regulations are lifted! Please notice that the deliveryfee will show up in your check-out, but will be deducted from the invoice.

Klantenservice

Bart's Bottles staat voor uitmuntende service. Wij doen elke dag onze uiterste best om alle bestellingen naar tevredenheid af te handelen. Helaas kan er altijd een keer iets mis gaan.
U kunt contact met ons opnemen van maandag t/m vrijdag tussen 09:00 uur en 17:00 uur voor al uw vragen of klachten aangaande een bestelling door:

Ons te bellen op: +31 (0)20 779 45 28
Een mail te sturen naar: orders@bartsbottles.nl


U kunt ook altijd uw accountmanager contacten voor dringende zaken.

Wij zijn er voor je !
Kom je er niet uit of heb je advies nodig over bepaalde producten?

FAQ

Zijn jullie gewoon open tijdens COVID-19?

Jazeker, we leveren nog steeds uit. Ons warehouse is ook open voor afhalen, betalen kan gemakkelijk met PIN.

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Bestel je voor 12:00 uur dan wordt de volgende dag je bestelling geleverd. Zijn er bepaalde artikelen niet op voorraad, dan kan de levertijd wat langer zijn. Artikelen die wij niet standaard op voorraad hebben, hebben meestal een levertijd van 2-3 werkdagen. Dit staat duidelijk aangegeven in je winkelwagen.

Kan ik mijn bestelling ook ophalen?

Ja dat is zeker mogelijk. Wij zijn geopend op maandag t/m vrijdag van 09:00 tot 17:30 uur. Om er zeker van te zijn dat je bestelling klaar staat kun je het beste even bellen van te voren. Je kunt ons bereiken op 020 - 779 45 28.

Kan ik ook een product bestellen die niet op jullie site staat?

Je kunt bij ons alle producten bestellen die je maar wilt. Geef ons aan welk artikel je graag wilt bestellen en wij gaan het voor je uitzoeken. Je kunt hiervoor het beste even contact met ons opnemen via mail of telefoon. Wij laten je dan weten wanneer je product op voorraad is.

Ik ben iets vergeten te bestellen, wat nu?

Mocht je iets vergeten zijn te bestellen? Dan kun je ons het beste even bellen, dit doe je naar 020 779 4528

Waarom kom ik niet door het bestelproces?

Om alle gegevens van onze klanten maximaal te beschermen, maakt onze website altijd gebruik van de nieuwste beveiligingstechnieken. Wij doen dit om ervoor te zorgen dat alle gegevens van onze klanten veilig kunnen worden verwerkt. Dit kan betekenen dat oudere webbrowsers, zoals Internet Explorer of Arora, niet meer compatible zijn. Hierdoor kun je problemen ondervinden in het bestelproces. Zorg er altijd voor dat je je webbrowser up-to-date houdt. Webbrowsers zoals: Chrome, Safari en Microsoft Edge zijn voorbeelden van veilige webbrowsers.

Hoe gaan wij met jouw privacy om?

De privacy van onze klanten vinden wij erg belangrijk. Hoe we jouw gegevens bewaren staat allemaal hier beschreven.