Free delivery and no minimum order quantity for the hospitality branche until the new regulations are lifted! Please notice that the deliveryfee will show up in your check-out, but will be deducted from the invoice.

Algemene voorwaarden

ALGEMENE VOORWAARDEN 2021

 

  •  VERKOOP
Alle prijzen zijn vrijblijvend, in euro’s, exclusief BTW en inclusief wettelijke afvalbeheersbijdrage.

Prijswijzigingen en drukfouten voorbehouden. Verpakkingen en flessen kunnen afwijken van de getoonde foto’s.

Alle artikelen zijn per fles te bestellen tenzij anders aangegeven.

Aflevering door geheel Nederland, bestelling vanaf € 400,- excl. BTW, franco aan huis.

Voor bestellingen onder € 400,- euro excl. BTW, bedragen de transport en handling kosten € 15,- euro excl. BTW. Bij zendingen t/m 12 flessen bedragen de verzendkosten € 7,- euro excl. BTW, uitgezonderd artikelen die per tray worden verkocht.

De eerste bestelling wordt uitsluitend bij vooruitbetaling uitgeleverd.

 

  • BESTELLINGEN
Bestellingen kunt u, onder vermelding van artikelnummers, opgeven via onze website, per e-mail, of telefonisch:

  • Telefoon: +31 (0)20 779 4528
  • E-mail: orders@bartsbottles.nl
  • Website: www.bartsbottles.nl
Eventuele niet voorradige artikelen kunnen op uw verzoek in backorder gezet worden. Niet voorradige artikelen vervallen voor het benodigde franco huis bedrag.

Bestellingen worden zo snel mogelijk geleverd ,waarbij geldt: voor 12:00 uur besteld is de volgende werkdag geleverd* 

Bijbestellingen kunnen na 13.00 uur niet meer in behandeling genomen worden voor levering op de eerstvolgende werkdag.

*(Indien het/de product(en) voorradig is/zijn)

 

  • BETALINGEN
Alle goederen blijven onvervreemdbaar eigendom van Bart’s Bottles B.V. tot de factuur in zijn geheel voldaan is.

De eerste bestelling van een nieuw account dient voorafgaand aan levering te worden voldaan.
Voor een volgende bestelling en verder, geldt de volgende betalingstermijn, tenzij anders is vastgelegd:

Betaling binnen 14 dagen of per automatische afschrijving 2 weken na factuurdatum o.v.v. factuurnummer.

Bij stornering en vervallen facturen zal levering pas weer plaatsvinden na volledige betaling.

Indien facturen langer openstaan dan 90 dagen, en hier geen degelijke afspraken over zijn vastgelegd inzake de betaling van deze vervallen facturen,
zal de vordering worden overgedragen aan een incassobureau. 

De incassokosten die in rekening worden gebracht zijn wettelijk vastgelegd en zijn als volgt: 

 1.       Over de eerste € 2500,- 15% (met een minimum van € 40,-)
 2.       Over de volgende € 2500,-: 10%   
 3.       Over de volgende € 5000,-: 5% 
 4.       Over de volgende € 190.000,-: 1%
 5.       Alles daarboven: 0,5% (met een maximum van € 6775,-)

Eventuele incassokosten komen voor rekening van de afnemer.

Onze bedrijfsgegevens zijn: 

  • Bank: ABN AMRO BANK
  • IBAN: NL 80 ABNA 0593 3012 69
  • KvK: 57643997
  • BTW-nummer: NL852672044B01
 

  • RETOUREN EN SCHADES
 

Opmerkingen met betrekking tot transport en manco bij ontvangst dienen direct op het vervoersbewijs te worden aangetekend.

Reclamering direct na aflevering goederen bij onze verkoopafdeling.

Breuk kan alleen vergoed worden als het aangetekend is op de pakbon.

Breukflessen dienen voor vergoeding altijd geretourneerd te worden. Hiervoor kunt u contact opnemen met onze verkoopafdeling.

Retourzendingen altijd in overleg met de afdeling verkoop.

  

  • BEZOEK EN AFHALEN VAN GOEDEREN
Bezoek en afhalen kan alleen op afspraak. Graag even bellen om een tijd en dag af te spreken. Ons bezoek en afhaaladres is: 

  • Contactweg 42-B
  • 1014 AN  AMSTERDAM
  • Telefoon: +31 (0)20 779 4528
 Af te halen goederen dienen, bij voorkeur, minimaal 1 dag vooraf besteld te zijn. Onze afhaaltijden zijn:

  • MA-VRIJ van 09:00 – 17:00