Algemene voorwaarden
ALGEMENE VOORWAARDEN 2024
VERKOOP
- Alle prijzen zijn vrijblijvend, in euro’s, exclusief BTW en inclusief wettelijke afvalbeheersbijdrage.
- Prijswijzigingen en drukfouten voorbehouden. Verpakkingen en flessen kunnen afwijken van de getoonde foto’s.
- Alle artikelen zijn per fles te bestellen tenzij anders aangegeven.
- Aflevering door geheel Nederland, bestelling vanaf € 450,- excl. BTW, franco aan huis.
- Voor leveringen onder € 450,- euro excl. BTW, bedragen de transport en handling kosten € 20,- euro excl. BTW.
De eerste bestelling wordt uitsluitend na vooruitbetaling uitgeleverd.
BESTELLINGEN
- Bestellingen kunt u opgeven via onze website
- Telefoon: +31 (0)20 779 4528
- E-mail: [email protected]
- Website: www.bartsbottles.nl
- Eventuele niet voorradige artikelen kunnen op uw verzoek in backorder gezet worden. Niet voorradige artikelen vervallen voor het benodigde franco levering bedrag.
- Bestellingen worden zo snel mogelijk door ons geleverd, waarbij geldt: Op werkdagen voor 12:00 uur besteld is de volgende werkdag geleverd*, tenzij er een vaste leverdag is overeengekomen. De volgende gebieden leveren wij met eigen vervoer:
- Amsterdam e.o. (ma-vrij)
- Haarlem (woe)
- Den Haag - Delft - Rotterdam (don)
- Utrecht (vrij)
- Voor alle overige plaatsen maken wij gebruik van een externe vervoerder voor de levering van de bestellingen. Een 24-uurs levering kunnen wij in dat geval niet 100% garanderen
- Bijbestellingen kunnen na 13.00 uur niet meer in behandeling genomen worden voor levering op de eerstvolgende werkdag.
*(Indien het/de product(en) voorradig is/zijn)
BETALINGEN
- Alle goederen blijven onvervreemdbaar eigendom van Bart’s Bottles B.V. tot de factuur in zijn geheel voldaan is.
- De eerste bestelling van een nieuw account dient voorafgaand aan levering te worden voldaan. Voor een volgende bestelling en verder, geldt de volgende betalingstermijn, tenzij anders is vastgelegd:
- Betaling binnen 14 dagen of per automatische afschrijving 2 weken na factuurdatum o.v.v. factuurnummer.
- Bij stornering en vervallen facturen zal levering pas weer plaatsvinden na volledige betaling.
- Indien facturen langer openstaan dan 90 dagen, en hier geen degelijke afspraken over zijn vastgelegd inzake de betaling van deze vervallen facturen,
zal de vordering worden overgedragen aan een incassobureau*.
De incassokosten die in rekening worden gebracht zijn wettelijk vastgelegd en zijn als volgt:
1. Over de eerste € 2500,- 15% (met een minimum van € 40,-)
2. Over de volgende € 2500,-: 10%
3. Over de volgende € 5000,-: 5%
4. Over de volgende € 190.000,-: 1%
5. Alles daarboven: 0,5% (met een maximum van € 6775,-)
*Eventuele incassokosten komen voor rekening van de afnemer.
- Onze bedrijfsgegevens zijn:
- Bank: ABN AMRO BANK
- IBAN: NL 80 ABNA 0593 3012 69
- KvK: 57643997
- BTW-nummer: NL852672044B01
RETOUREN, RECLAMATIES, MANCO'S EN SCHADES
- Retourzendingen dienen altijd vooraf aangevraagd te worden bij onze verkoopafdeling. Na goedkeuring wordt er een aparte retourorder aangemaakt. Deze dient ondertekend mee retour genomen te worden door onze chauffeurs tezamen met de retourproducten. Op basis van de ontvangen retourproducten wordt er een creditfactuur opgemaakt en verstuurd.
- Opmerkingen met betrekking tot transport en manco bij ontvangst dienen direct op het vervoersbewijs te worden aangetekend.
- Reclamering direct na aflevering goederen bij onze verkoopafdeling. U kunt daar het beste even voor bellen naar ons kantoor.
- Breuk en schade kan alleen vergoed worden als het aangetekend is op de pakbon.
Breukflessen dienen voor vergoeding altijd geretourneerd te worden, indien redelijkerwijs mogelijk. Hiervoor kunt u contact opnemen met onze verkoopafdeling.
BEZOEK EN AFHALEN VAN GOEDEREN
- Bezoek en afhalen kan alleen op afspraak. Graag even bellen om een tijd en dag af te spreken. Ons bezoek en afhaaladres is:
- Portsmuiden 13
- 1046 AH AMSTERDAM
- Telefoon: +31 (0)20 779 4528
Af te halen goederen dienen, bij voorkeur, minimaal 1 dag vooraf besteld te zijn. Onze afhaaltijden zijn:
- MA-VRIJ van 09:00 – 17:30